wtorek, 30 czerwca 2015

Tulipanowa rewia mody

Wczoraj napisałam artykuł do czasopisma "Przepis na ogród", właśnie o tulipanach.
Zakochałam się w tych kwiatach :) Tak mnóstwo kolorów, kształtów kwiatów i tak różne ich rozmiary przyprawiają o niemały zawrót głowy.
Na początku nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak prosta jest ich uprawa, jeśli tylko pamięta się o podstawowych zasadach.
Chciałabym przedstawić nasze odmiany, których kwiatów doczekaliśmy się w tym roku ;)

Blue Parrot. Nazwa myląca - kwiaty są jasnofioletowe, nie niebieskie. A może mi się uda kiedyś wyhodować tulipana GM o niebieskich kwiatach ? Albo różę ;)

Blue Parrot

Esperanto

Artist

Groenland  
Estella Rijnveld - jeden z moich najulubieńszych...
Subtelna Elegant Lady

Kontrastowy China Town

Abigail

Queen of Night. W poprzednim roku miałam ich 5. W tym miałam 8 :D

Blue Parrot z góry...

...i znowu.
Exotic Emperor - czyli egzotyczny imperator :)

Pourissima - czystość w naturalnej postaci

Princess Irene - po prostu piękna, jak na księżniczkę przystało.

Fontainebleau - mały, skromny, niepozorny, ale jaki kontrastowy !

Lody śmietankowo - truskawkowe ;)

Łąka...

Claudia

Escape i Golden Appeldoorn

Mickey Mouse
... i wiele innych !

Teraz tylko czekać na następną wiosnę... Ale po drodze będą inne atrakcje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz